27 Aralık 2007 Perşembe

Eğitim Sen’den atamalara tepki

AKP’nin tüm kurumlarda olduğu gibi Milli Eğitim Müdürlüğünde de kadrolaşmaya gittiğini belirten Eğitim Sen Batman Şube Başkanı Aziz Aksın, iktidar yanlısı sendika üyelerinin her kuruma atamalarının kabul edilemez olduğunu söyledi. Aksın, “Eğitim Bir Sen şube sekreterinin İl Milli Eğitim Müdürü Yardımcılığına atanması, atanan diğer şube müdürlerinin Eğitim Bir Sen üyesi olması yine Gazi YİBO’ya atanan bütün yöneticilerin aynı sendikanın üyesi olması vb. atamalar herhalde tesadüf değildir. Hiç kimsenin kendi yandaşlarını yönetici yapma adına eğitimle oynamaya hakkı yoktur. Sayın Milletvekillerimiz eğitime müdahale ettiklerine göre umarız Batman’daki eğitimin sorumluluğunu da almışlardır. İdareci olmak için AKP Batman milletvekiline yakın olmak ve AKP güdümündeki sendikaya üye olmak tek ölçüt haline gelmiştir” dedi.

Hiç yorum yok: